CDA Najnowsze filmy w kinach, premiery, zwiastuny online

Kler CDA (2018) Online Cały Film PL Zalukaj Po Polsku HD Ekino Chomikuj TRT

DramatKomedia

IMDB: /10 votes

Report error

CDA (2018)

kler 2018 cda

Ministerstwo kończy się tym, że jest filmem, który nie jest tym, który gwarantuje nam nadmiernie radosną przyczepę. Nie zaprzeczam, że ta dywersja się ujawnia, ale jest nieco chichocząca przez łzy. Jest to każda ze scen utożsamianych ze światem realnym i tym, co ma w sobie Zgromadzenie. Od czasu do czasu pojawia się w dyskursie, w praktykach i wyborach. Nie mamy tu do czynienia z satyrą ani historiami do szycia z wieloma takimi minutami. Są to dość regularne Smarzowskiego, które pasują do jego odczuć i są charakterystycznym elementem opowiadanej historii. Pojawiają się z przyzwoitym poczuciem czasu, bez przytłaczania fabuły i niszcząc to, co musi wydać zarządzający. Szybko rozumiemy, że ta głupota wynika z prawdziwych, a następnie przygnębionych okoliczności. Powstaje odrobina anomalii, która w danej chwili wymienia interesy, a po projekcji zdajemy sobie sprawę, że jest w tym coś szczególnie prawowitego i żałosnego. Coś wystarczająco mocnego, by pozostać w swoim umyśle na więcej.

audyt filmu „Kler”

Oto krótki zarys tego, co zarządzamy. Wojciech Smarzowski, biorąc ten temat na warsztat w naszym narodzie, zdał sobie sprawę, że przy okazji, że musi kogoś uderzyć, powinien być solidny i tępy. Taki kościół opiera się na tym, że władza wykonawcza nie ubiera się metodami. Mówi w dialekcie malarskim, nie pozostawiając pytań ani halucynacji na temat tego, jak widzi problemy Zgromadzenia. Wie, w którym momencie, aby rozluźnić klimat z wcześniej wspomnianą wesołością, iw którym naprawdę umieścić watcher na głowie. Można to poczuć w kluczowych minutach, gdzie napięcie nie pozwala oderwać wzroku od ekranu, powietrze jest zimą gęstą jak brązowa mgła w Warszawie, a uczucia działają z celem, że trudno nie czuć szybszych impulsów . Rzeczywiście, kiedy przygotowuję tę ankietę, czuję, jak ten film wpływa wewnętrznie. Możesz użyć lekkiego sformułowania, które w zasadzie każe ci myśleć, ponieważ jest to znaczące i trudno jest rzucić okiem na to, co pokazuje, jak i co z tym zrobić w jakikolwiek sposób? Czy film ma szansę zmienić coś, co ma tak ogromną liczbę problemów? Ten film wchodzi do człowieka na głębszym poziomie, dzięki czemu trzeba o nim dyskutować. To jest środek, dzięki któremu działa najlepszy film. Nie możesz przestać o nim myśleć.

Film KLER: Celebracja fałszywej czci

Ciąg każdego z trzech świętych podnosi konkretny problem i wiąże się ze znacznie bardziej godnym uwagi. Teraz Smarzowski zajmuje się najbardziej krytyczną rzeczą: nadaje tym legendom ludzki wymiar. Nie są to po prostu straszni ministrowie, a nawet okropne osoby. Tutaj nie o to chodzi. Wódz nie bierze na nich wrażenia poprzez kryształ ufności w Bogu, jednak bada je jako jednostki z deformacjami. Jacek Braciak, Robert Więckiewicz i Arek Jakubik są błyskotliwi, wywołują uczucia tak intensywne, że prawie nie zdarzyło mi się, że moje dreszcze przeszły mi po plecach. Smarzowski, poprzez swój kryształ, rzuca największą bronią, strzelając salwą za salwą. To tutaj nie ma pobłażliwości w zarządzaniu kwestią pedofilii. Pokazuje różne istoty sprawy, sposób Zgromadzenia, aby poradzić sobie z nią jako zakładem i normalną osobowością. Nie ma w tym wszystkim zbyt wiele ani ciemności, a problem jest niejasny. Wyobraź sobie scenariusz, w którym potępiony minister jest bez winy. Władza wykonawcza prosi o takie śledztwo, w międzyczasie demonstrując podstępem, że pedofilia wydaje. Nie ma jednej strony medalu i można z niego podążać z alternatywnych punktów widzenia.

Mamy agregat czterech głównych znaków.

Co więcej, co jest coraz bardziej – niezwykle trudno jest stwierdzić, czy te trzy legendy są wspaniałe, okropne czy meandrowane. Przez cały film oglądamy je w okolicznościach zupełnie odległych od tego, co powinien zrobić minister. Jeden nazywa się fixerem, czyli wszystko, co odróżnia każdy problem od zwykłego pola widzenia, drugi żyje z kobietą, a trzeci jest identyfikowany z tematem pedofilii. Nie przejdę do interesujących punktów spoilera, ale pozwólcie mi tylko powiedzieć, że tylko niektóre miejsca pod koniec dowodzą, że pozwala on ludziom. Uświadamia sobie, że są to nikczemne osoby, tak jak każda inna osoba i mogą się zmienić. W tym filmie nie ma śladu żadnej skandalicznej zmiany. Istnieje więcej wyjaśnień, że niektórzy wiedzą o tym problemie i zaczynają decydować się na właściwych i wielkich wyborach, podczas gdy inni idą znacznie dalej w swojej wizji życia, która nie ma nic wspólnego z nauczaniem religii chrześcijańskiej. W rzeczywistości wszyscy ci święci są najbardziej ludzcy i budzą wątpliwości. Do końca może ktoś może być tępo badany, a inni, tak jak mogą, są nadzwyczajni. Wciąż z problemami i bezużytecznościami, ale wcale nie tak strasznymi.

Film KLER: Wykorzystani ludzie mają głos

Temat kongregacji i niespójności z nią związane przez dłuższy czas i najprawdopodobniej nie ma osoby, która mogłaby nie dowiedzieć się o tym, co się tam dzieje. Wiesz, oferujesz przewagę nad wszystkim, co jest lepsze, więc możesz czasem odczuć, że w zborach nic dobrego się nie dzieje. Co więcej, jest to spekulacje poza liniami, pomimo tego, że przyznaję, że komponuję te słowa z odrobiny wychowania w zaufaniu i jakimś miejscu we mnie jest przekonanie, że szafarz jest niebiańskim człowiekiem i tak dalej. Niezależnie od tego, czy słyszałeś jakiś spisek. Co więcej, zostało to usłyszane. Co więcej, rok temu dostałam się w garść i kłamałam na wypadek, gdybym powiedział, że jakikolwiek kaznodzieja czyni mnie twardym w jednej z jego minut. Pomimo tego, czego można się spodziewać. Następnie mogę i przez stwierdzenie, że tylko jeden z każdego dziwnego duchownego jest sprytny w formie cielesnej, pomimo faktu, że nie ma niedoskonałości tych przestępstw, nie zwracając uwagi na to, co powyżej.

Wyjaśniam to, twierdząc, że jeszcze przed debiutem Klera istniały głosy z przeciwnych stron blokady osób, które nie widziały filmu, ale raczej wiedzą o tym co najmniej. W każdym razie, to niesamowite, że Smarz nadrabia stracony czas z Grekami! To brzydota i przerażenie, że film o farszu jest robiony przez sceptyka, w konsekwencji kłamie! Są to głosy osób, które oceniają film za pomocą własnej miary, to znaczy krzyczą o filmie, który zrobią. Bądź co bądź, nie są Smarzowskim. Ponieważ Smarzowski również nie jest Patrykiem Vegą, który mógłby ułożyć nierówną parodię, która ponadto byłaby mocno zastrzelona. W poprzednich filmach Smarzowski zademonstrował, że może podchodzić do problemu z szerszego punktu widzenia, nie sumując się, aw filmie dodatkowo go potwierdza Kler. Nie ma tu zbyt wielu ciemnych czy białych rzeczy.

Jest to także nadzwyczajna weryfikacja

Pastorate to przede wszystkim dramat o osobach. Osoby, które przez przypadek są szafarzami, a jednocześnie pod sutannami, nadal są jednostkami. Nie są to karykatury żartów z klasy „co za elegancja, jednak osoby dają tysiąc” (pomimo tego, że Smarzowski nie może ominąć takich podstawowych czynów) oraz osób z krwi i kości, które same są niefortunnymi ofiarami. Ofiary kongregacji, w których są tylko drobnymi maszynowymi narzędziami, które rozbijają się wraz z establishmentem lub jego setną historią, są często wracane na słaby parter wargi. Tutaj Strumień Smyczy płynie najchętniej w jego […] obronie pewności będzie twierdził, że napad na zbór. Im wyżej, tym bardziej okropnie. Prawdopodobnie jest to zdradziecki obraz hierarchów kaplicy, jednak ważne jest, aby pokazać miejsce, w którym wszystko powinno zostać naprawione. Nie na dole, gdzie jest wielu przeciętnych duchownych, ale nie mogą osiągnąć więcej, niż zajmować się ich podopiecznym.

Film KLER: Występy artystów grają naprawdę

Dziwaczność całej sprawy z Kleerem polega na tym, że Smarzowski nie osłabia kongregacji swoim filmem. Sama kongregacja jest osłabiona przez samo Zgromadzenie, bezkrytycznie starając się ukryć to, czego nie powinno się ukrywać. Istnieje znaczna ilość odpowiedzi na naprawę okoliczności – oskarżenia, wyłudzeń, których żądam (fałszywie przedstawiam) i tak dalej – tak bardzo, że nie mogłem się tym przejmować. To wspaniałe, jak było przez dwa tysiące lat. Powinniśmy się oddzielić, kardynał Wyszyński i papież zmiażdżyli komików.

Smarzowski nie podważa Klerowa, twierdząc, że Smarzowski w filmie Kler nie znajduje żadnej Ameryki. Nagromadził opowieści, o których wszyscy dowiedzieli się w jakiejś wersji i umieścił je w dobrym, acz nadmiernie podzielonym, filmie. Wyobrażam sobie, że nic w filmie Klera nie zadziwi cię, ale nie powinno to być niezwykłe z tego ogromnego filmu. Co więcej, to tylko konwencjonalny film, którego najbardziej godną uwagi cechą jest niezwykłe aktorstwo.

Pożar w salonie masażu

Kler nie jest filmem, który wysyła zwiastun. Sprawia, że ​​film jest trochę straszny, biorąc pod uwagę fakt, że niepotrzebnie gromadzi się ludzi podczas sesji szukających scen, w których oddzieliją się od chichotania. Przez to, co chlipią na parę w każdym przypadku niewłaściwych minut, co informuje o znacznej mierze w odniesieniu do tego, co oczekiwali. Kler to rasowa dramatyzacja, która bezbłędnie próbuje zademonstrować temat z każdego możliwego punktu. Biorąc wszystko pod uwagę, względnie co – na przykład, nie ma żadnej uwagi na temat radiostacji z Torunia. Dokładnie w określonych minutach Smarzowski bezcelowo szarżuje za scenę VHS lub ręce zakrywające mniszki.
źródło: naekranie.pl, quentin.pl

reżyseria:

Wojciech Smarzowski

scenariusz:

Wojciech Smarzowski Wojciech Rzehak

gatunek:

Obyczajowy

produkcja:

Polska

premiera: 28 września 2018 (Polska) 18 września 2018 (świat)
nagrody: Złote Lwy oraz 4 inne nagrody i 1 nominacja

Zwiastun:
https://www.youtube.com/watch?v=N9Asxqvr2m8&t=2s

Array
No links available
No downloads available

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Related movies