CDA Najnowsze filmy w kinach, premiery, zwiastuny online

Pierwszy człowiek CDA (2018) Online Cały Film Lektor Napisy Zalukaj TRT Chomikuj

DramatHistoryczny

IMDB: /10 votes

Report error

Tagi: Pierwszy człowiek cda, Pierwszy człowiek online, Pierwszy człowiek lektor pl, Pierwszy człowiek cały film, Pierwszy człowiek cda online, Pierwszy człowiek lektor, Pierwszy człowiek zalukaj, Pierwszy człowiek ekino, Pierwszy człowiek trt, Pierwszy człowiek cda hd, Pierwszy człowiek reseton, First Man, First Man online, First Man online, First Man zalukaj, First Man ekino, First Man trt

halloween 2018 cda

/ First Man (2018)

Jednym z najlepszych osiągnięć ludzkości jest 50 lat. Dla niektórych osób jest to historia, coś, co można zamknąć w jednym zdaniu w szkolnym podręczniku. Film „The Primary Man” przypomina nam, jak ważna i indywidualna była ta okazja, dając nam szansę wybrania tej wycieczki razem z Neilem Armstrongiem. Główny człowiek na Księżycu.

Od najdłużej miło mi latać w kosmos. Szanse, że loty służbowe rozpoczną się w moim życiu, raczej zmniejszą się w perspektywie średnioterminowej w przeciwieństwie do rozwoju, ale nie rezygnuję z wizualizacji. Problem polega na tym, że po próbie przejścia na Księżyc wśród pokazu Damiena Chazelli, nie jestem już całkowicie pewien moich pragnień. Może to być wspaniała próba, wyjątkowa w każdym innym przypadku, ale kilka scen z „Głównego człowieka” wystarczyło, abym stał się znacznie bardziej świadomy osób, które wyruszyły, aby zrobić to wcześniej, a ponadto do wszechświata, który nie jest ” Nasza niebieska planeta jest nadmiernie zapraszająca. Od czasu do czasu nie mogłem oprzeć się wrażeniu, że jestem w tej ciasnej sprawie z Armstrongiem, Aldrinem i Collinsem, a to jest tona o samym filmie.

„Główny człowiek” może rozczarować kilku obserwatorów i ja to rozumiem

„The Main Man” to nie kreacja o tym, że główny obserwował misję na Księżyc. Osoby, które udają się do filmu z takim przekonaniem, mogą porzucić go do pewnego stopnia złudzeniem. Jest to wyjątkowo domowa, klaustrofobiczna historia, która – jak zaleca tytuł – skupia się w krótkim czasie, która początkowo postawiła stopę na Srebrnym Globie. Całość zależała od książki „First Man” Jamesa R. Hansena. W ponad dwugodzinnym filmie niemal ustalono czas życia Neila Armstronga, demonstrując najważniejsze, ale nie generalnie najlepsze, zdjęcia jego życia. Historia zaczyna się w momencie katastrofy rodzinnej – odejścia dziewczyny o imieniu Karen. Wspomnienia czasu minęły, kiedy powróciła i najprawdopodobniej takie rozczarowanie – przegrana walka z nowotworem mózgu – przekona Armstronga do działania. Zwykle odzwierciedla się w jego relacjach z lepszą połówką i dwójką dzieci, jednak konsekwentne starania o poszukiwanie innej misji dają mu witalność, by iść naprzód.

Film taki jak ten sprawia, że ​​prawie nie pasujemy do ciasnych statków z Neilem Armstrongiem

Niezależnie od tego, zanim obróci się w autorytet misji Apollo 11, spotka na swojej drodze kolejną katastrofę, straci swoich towarzyszy i partnerów. Chazelle nie dostaje aktywów, co oczywiście pokazuje nam, jak niebezpieczne były próby wysłania człowieka w kosmos w latach sześćdziesiątych. Bliskie i nieoczywiste strzały przenoszą nas do podobnych pomieszczeń, w których znajdują się legendy, a punkt widzenia głównej osoby na płaszczyźnie lub lądowniku sprawia, że ​​nawet w fotelu filmowym poczujemy się nieznacznie zagęszczeni. Ryan Gosling, który gra w Armstronga, od dawna planuje swoją pracę, przeplatając się z żyjącymi krewnymi, próbując zrozumieć, kim jest Neil. Czuję, że pracował perfekcyjnie, szczególnie w scenach, w których jego twarz demonstruje wyciszony podmuch uczuć.

Armstrong jest przedstawiany jako wycofany, na ogół stworzony i w dużym stopniu prawdziwy człowiek – dzieje się tak z powodu własnej historii Chazelle, której konkluzja zostanie odkryta podczas ostatniej demonstracji. Do tego momentu można było się domyślić, czy Neil Armstrong rzeczywiście przeprowadził taką indywidualną demonstrację podczas swojego pobytu na Księżycu – pomimo faktu, że nie ma żadnych potwierdzeń, przez około 10 minut zerwał korespondencję i wyszedł z kamera ustawiona na powierzchni satelity światowego. W pracy pomocniczej oglądamy Claire Foy (znaną z „The Crown”), jako Janet Armstrong – istotną inną podróżnika kosmicznego. Związek tych dwojga to presja, która pojawia się i znika niemal na samym końcu budowania niezawodnego związku ze wszystkimi jego dobrymi i złymi czasami.

Ryan Gosling na Księżycu

Niewątpliwie nie każdemu spodoba się sposób, w jaki opowiadana jest historia. W trakcie sesji należy skupić się na środku, aby żadne dane nie wymknęły się nam, mówiąc konkretnie lub bezpośrednio o tym, jakie ramy czasowe zarządzamy. Te pobliskie grupy również stosują się podczas pobytu w kosmosie, gdzie znaczące dokowanie dzieje się jako cecha misji Gemini 8 lub na początku Apollo 11. Damien Chazelle nie miał ochoty zrobić kawałka narracji – skupił się na pojedynczej osobie punkt widzenia Armstronga i jego partnerów. Chętnie się udał, biorąc pod uwagę fakt, że film okazuje się niesamowicie bliski. Połączenie z interesującymi miejscami jest odprowadzane z nóg. Wielu ekspertów skupia się na poprawnym obrazowaniu wnętrz statków, a nawet wszystkich łodzi, gdzie nawet kontrole działają podobnie jak modele sprzed kilku dziesięcioleci.

Gąsiątko zależy od prawdziwych scen, a jednak regularnie gaśnie i, jak to bywa, zmienia się w jego własny styl ofiar.

Zaledwie dwa lata po światowym debiucie na obchodach Wenecji rozpoczął się triumfalny spacer „La Landu” przez film, Damien Chazelle wrócił do Lido z innym dziełem. Wydaje się, że „Główny człowiek” może pojawić się otwarcie kolejnej części w powołaniu najbardziej młodzieńczego zwycięzcy Oscara za koordynację. Po stworzeniu trzech unikalnych filmów muzycznych 33-latek stworzył relację Neila Armstronga o podróżniku kosmicznym, na co wskazują treści innej osoby. Niezależnie od tego, nie jest trudno zrozumieć, co skusiło go historyczne tło niewiarygodnego bohatera pokoju. Screen Armstrong – po prostu jak Andrew z „Whiplash” i Sebastian z „La Landu” – kontroluje nad szczytowe pragnienie, które wpływa na niego, aby przejść do celu, płacąc niewielki szacunek do wydatków. Później jego przyjaciele i rodzina znosić, a on sam skazuje się na depresję. Jeśli więc spodziewałeś się entuzjastycznej agitki, filmu, który ujawnił się w związku ze zbliżającym się 50. rocznicą przybycia Amerykanów na Księżyc, przygotuj się na pozytywne zdumienie. Wstrząsy, które twórca tego fantastycznego, wypełnionego chwytami 22 mają w sklepie, są czymś więcej.

„Pierwotny człowiek” nierozsądnie kwestionuje środki współczesnych scen.

Film rozpoczyna się w połowie lat sześćdziesiątych. Zgromadzone państwa i Związek Radziecki prowadzą chłodną wojnę, a jednym z jej kluczowych frontów jest przestrzeń. Armstrong (Ryan Gosling) pracuje dla NASA jako tester samolotów przy sterowaniu latającą maszyną rakietową. Kiedy zastanawia się, w jaki sposób podnieść maszynę do wysokości ponad 30 000 metrów w głównej scenie, jego wizualna percepcja jest równoznaczna ze szczytem wśród seksualnej demonstracji. Niezależnie od tego, zadowolenie nie trwa długo. Indywidualna katastrofa sprawia, że ​​człowiek zamyka się w sobie, gromadząc niedostrzegalne sanktuarium izolujące go od jego lepszej połowy (Claire Foy) i dziecka. Przejście do rodzinnych połączeń jest okazją do przeniesienia się do innego domu. Armstrong pasuje do rachunku za program lotów kosmicznych, co oznacza pokonanie srebrnego globu. Istnieje wiele niebezpieczeństw związanych z „podniebnymi” – podróżnicy kosmiczni nazywają energiczne media. Każda mała rzecz może przekształcić statek w galaktyczną szkatułę w ciągu zaledwie kilku sekund.

Rozbicie pójdzie z bohaterem przez całą większość filmu. Zabierając swoich przyjaciół i rodzinę, przemieni jego życie w straszne meandry wśród cieni. W międzyczasie, w każdym razie, będzie to paliwo, które doprowadzi go do przekroczenia kolejnych poziomów jakości. Dzieło Chazelle można traktować jako opowieść o nieśmiertelnej potrzebie transgresji, która przez wiele lat popycha ludzkość ku postępowi. Jest to również anegdota o tym, jak cienka jest frędzla wśród galanterii i niebezpiecznego unieruchomienia. „Najbardziej poruszająca osoba” wydaje się najbardziej poruszająca, być może, kiedy może, kiedy omawia umiarkowaną i bolesną procedurę zarządzania żałobą. Fascynujące jest to, że fabuła innej sceny o podróżnikach kosmicznych – „Gravity” – została opracowana wokół fabuły porównawczej. Niezależnie od tego, podczas gdy Alfonso Cuarón uważał przestrzeń kosmiczną za krajobraz zapierającego dech w piersiach filmu akcji, twórca „Whiplash” podkreśla autentyczność. Sceny z lotu kosmicznego, które strzelał, pomimo faktu, że nie ma nawet grama hollywoodzkich trzasków, drżą na plecach i gotują w żołądku. Kierownictwo koncentruje się na interesujących punktach, które pomagają mu rozdawać fizyczne psoty i klaustrofobiczne powietrze łodzi. Kamera jest zazwyczaj mocno napięta, przesiąknięta potem, skupiona na pozorach postaci starających się widzieć za szkłem coś ponad nieokiełznaną pustkę.

Początek „Apollo 11”, grupowanie lotów i lądowania to pyszne i wspaniałe dobro do pokonania wszystkich ciast

Gosling, który przyjmuje fundamentalną pracę, dokonuje skoncentrowanego, najwidoczniej nieadekwatnego zrobienia człowieka, który ukrywał się tak długo, jak długo potrafi zapamiętać z uczuć. Funkcja wykonującego artysty może być migawką pożegnania się z przyjaciółmi i rodziną, gdy badacz kosmosu odpowiada na pytania dzieci, tak jakby uczestniczył w sesji pytań i odpowiedzi. Ta „okrutna” postać świętego na szczęście opisuje, jak przejść przez kilka krótkich, ale naładowanych delikatnymi zdjęciami z życia rodziny. Armstrong Claire Foy, który gra znaczącą drugą Armstronga, radzi sobie dobrze jako strażak domowy, a ponadto twarda babcia, która może przeciwstawić się herbowi NASA. Pani znajduje w programie lotów kosmicznych, co najważniejsze, paczkę ogromnych młodych mężczyzn trzymających zabawki za wiele dolarów. Film pyta, czy warto wykorzystać szansę z własnym życiem i pieniędzmi obywateli, aby urzeczywistnić tak wyjątkową myśl, jak pójście na Księżyc. Jest wiele sprzeczek przeciwko, oczywiście, jednak Chazelle jest pod każdym względem w sercu z doskonałymi bydlakami. Czy nie pochwaliła Emmy Stone w „La Landza”, śpiewając o „głupcach, którzy mieli nadzieję na nadzieję”?
źródlo: antyweb.pl, kino.trojmiasto.pl

reżyseria:

Damien Chazelle

scenariusz:

Josh Singer

gatunek:

Biograficzny Dramat

produkcja:

USA

premiera: 19 października 2018 (Polska) 29 sierpnia 2018 (świat)
boxoffice: $55 462 185
nagrody: 2 nominacje

Zwiastun:
https://www.youtube.com/watch?v=l2x7jAytyCU

Array
No links available
No downloads available

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Related movies