CDA Najnowsze filmy w kinach, premiery, zwiastuny online

Suspiria CDA (2018) Online Cały Film Lektor Napisy Zalukaj TRT Chomikuj

FantasyHorror

IMDB: /10 votes

Report error

Tagi: Suspiria cda, Suspiria online, Suspiria lektor pl, Suspiria cały film, Suspiria cda online, Suspiria lektor, Suspiria zalukaj, Suspiria ekino, Suspiria trt, Suspiria cda hd, Suspiria reseton, A Star Is Born, A Star Is Born online, A Star Is Born online, A Star Is Born zalukaj, A Star Is Born ekino, A Star Is Born trt

Suspiria 2018 cda

(2018)

W dwadzieścia cztery godzinie rebootów i remake’ów na powieść o kolejnym odtwórstwie co najwyżej wzruszamy lewarami. Kiedy a głosi się, że miast mdłej i niższej jakościowo powtórki z frajdy uzyskujemy niespodziewaną i przykuwającą uwagę już od konstytutywnych obrazów reinterpretację – jesteśmy zszokowani. Niniejszy naturalnie widocznie dla grosy widzów okaże się nietradycyjna Suspiria – zdziwieniem. Co ciekawe, dla niejakich odpychającym, a dla nieszablonowych – przynajmniej oszałamiającym.

Dla osób, które znają wielką Suspirę koordynowaną przez asa Dario Argento (obecnie 41 lat), przedstawię prezentację – te dwa dzieła nie mają prawie żadnego udziału w intencjach i celu, lub, innymi słowy, prostego startu . Niezależnie od nazw mistrzów, struny pracowały wokół szkoły ruchu, a wiedźma (z uwagi na to, że nowe zawieszenie nie jest spoilerem – sprawa okazuje się być jasna szybko), jest kilka podstawowych atrakcji. Bohaterka, Susan, jedzie do nowego miasta, zraszacza; idzie do szkoły przenoszenia, z której niedawno zniknął jeden ze szpiegów. Nauczyciele wydają się całunować coś, a Susan stopniowo odnajduje rzeczywistość … Naprawdę, to byłoby wystarczające. Frakcja Suspiria Argento jest nadal, co najważniejsze, różnorodnym medialnym klejnotem – biorąc wszystko pod uwagę, film nie ma przywileju osłabienia dzisiaj podobnie jak kiedyś, a fabuła pełna głupoty (jej kursu i poprawy), która wcześniej, Tradycja porównawcza, potrafiła funkcjonować w sposób doskonały, poszła poważnie na próbę czasu.

Luca Guadagnino, po nagrodzonej Oscarem zmysłowej dramaturgii Te dni, te wieczory, nie mniej sugestywnie odstręczają, naładowane znaczną ilością anegdotycznych utworów, opowiadań i fabuł moralnych. Jest w tym niezmiernie ważna sprawa – kwestie prawne, wyzwolenie kobiet (w filmie jest tylko 3 męskie postacie, z których jedna jest specjalistką, grana przez Tildę Swinton, ukryta bez skazy – dodam, że jest to jedna jej dwóch niesamowitych przejawów), odwetu zepchniętego do podziemia przez Trzecią Rzeszę kobiet, ucieczkę, wojnę, obolałego z powodu utraconego małżonka (i bolącego z reguły), składników thrillera, morderczej marki, a nawet fabularnych fraz. Bliskość poszczególnych sekcji jest oszałamiająca, niektóre z nich wydają się nie mieć żadnego miejsca, ale raczej nie dostają się pod ich stopy i raz na jakiś czas odkrywają swój wygląd w wynikowych częściach filmu (ponieważ jest on podzielony na sekcje). ). Nie ma tajemnicy, panuje tu zadziwiający klimat, jest kilka pytań – jednak nie radzimy sobie z łamigłówką, ponieważ z powodu pierwszej nerwowości i zainteresowania mocno siejemy, co się stanie – w świetle faktu, że kierownictwo sprawnie działa w obserwatorze, że jego początek i koniec to wyładowanie szaleństwa, niezwykły, solidny, zakręcony, wręcz finałowy. Tak jest rzeczywiście.

Nie można zaprzeczyć, że nowa „Suspiria” jest również różnorodną medialną kulminacją. Muzyka, grupowanie ujęć i – co najważniejsze – gra aktorska, sensacyjna, a także ruchowa. Move zakłada tutaj ważną pracę (w pierwszym nie było to wszystko), ma ogromne znaczenie: jest to kluczowa tajemnicza część, przesłanka zaklęć – podstawowa, seksowna, emanująca mocą. Ogromna pochwała dla choreografów i artystów – to, co w końcu obserwujemy na ekranie, jest niesamowite i niepokojące, a jednocześnie jest bardzo rozkoszne.

Suspiria – co powiesz na to, że ujawnimy to sobie – nie denerwuje cię. To przeszkadza, powoduje niedogodności, jest poważne, jednak nie osłabia w tradycyjnym poczuciu tego słowa. Jestem pewien, że w końcu podzieli się grupą gapiów – zburzy część pragnień. Przeładowanie opowieściami moralnymi i składnikami poza zasięgiem wzroku może również być demoralizujące. Myślę, że tak być może, że to pokolenie będzie dyskutowane, badane i załamywane. W przypadku, gdy poddamy się jej środowisku i przetrwamy (coś porównywalnego lub, innymi słowy, obserwatorów opiatowego Szczytu), najprawdopodobniej trudno będzie oderwać nasze oczy, choćby na sekundę. To nowe spojrzenie na opowieść opowiedzianą w wielkim początkowym odcinku „Zestawu trzech mam trzech” będzie bombardować, w każdym razie, osoby, które wybiorą wzorowy strach na wróble. W każdym razie czuję się przytłoczony … także, zaklęty.

„Kiedy przenosisz ruch innej osoby, stajesz się obrazem jej twórcy”, mówi odważna kobieta Tilda Swinton, Madame Blanc, w jednej ze scen „Suspirii”. Przyzwyczajam się do niej, trudno nie myśleć o reżyserze filmowym, Luce Guadagnino. Znany tak daleko od sugestywnego pokazu Włoch, ponownie zinterpretował religię okropności Daria Argenta z 1977 roku. Jak przystało na prawdziwego twórcę, niech tak będzie, towarzyszył jego butom w opowieści wyobrażonej przez asa Giallo. Nowa forma, niezależnie od różnych regularnych świateł kojarzących ją z pierwszym, jest z założenia odmienną, niezależną istotą. Intrygująco buduje tematy znane z pierwszej i jej kontynuacji („Inferno”, „The Mother of Tears”), ma swój własny wizualny charakter i nie obawia się przełamania granic tradycji filmowej o fatalności. W związku z tym podziela on przeznaczenie takich tytułów jak „Witch”, „Murder Rundown” czy „Genetic. Legacy”. Niektórzy będą zadowoleni, a inni będą chichotać, dręczyć czy nawet się wyczerpać. Zostałeś ostrzeżony.

Niektórzy fani najprawdopodobniej uznają mnie za bluźniercę, ale przypuszczam, że pierwszy Suspiria wymagał powtórzenia. Oczywiście, halucynogenna, niesamowita warstwa filmowa filmu i podły soundtrack agregatu Troll wciąż budzą największy szacunek. Co więcej, historia dzieci Argento nie zestarzała się, ale raczej liczne składniki tej sytuacji zostały poproszone o rozwój i rozwój. Jedna z nich jest nawet posunięciem – ruch odpychania tworzy się w kunsztownym instytucie tańca, jednak może również wystąpić w specjalnej szkole fryzjerskiej. Odważna okupacja kobiet nie ma prawdziwego związku z podstawową intrygą, to jest postępem szokujących okazji, które dzieją się w dzielnicach szkoły. Guadagnino, scenarzysta David Kajganich i administrator Sayombhu Mukdeeprom sprawiają, że kluczowy związek z obrzydliwym lękiem. Na ekranie zmienia się w egzotyczną zagadkę, promieniowanie pierwszej, satanistycznej mocy, która przejmuje kontrolę nad duchem i ciałem. W najbardziej zaskakującej scenie filmu ciosy jednej z odważnych kobiet zaczynają znikać z niebieskiego wpływu na mężczyznę złapanego w innym pokoju. Wszyscy razem, aby nie odkryć nadmiernie, skomponuję tylko to, że pamięć dźwięków idących z całym epizodem będzie cię niepokoić długo po tym, jak opuścisz film.

Działalność nowej „Suspirii” ma miejsce w latach 70. w Berlinie. Miasto, złamane przez dzielnik, trzęsie się w swoich zakładach. Bomby emitują w mieście, a doniesienia o porwaniach i kradzieżach przez agregat gnębiących bazujących na strachu Baadera-Meinhofa wyciekają z ekranów telewizyjnych i wzmacniaczy radiowych. Strach przed regularną codzienną egzystencją przeplata się z niebiańskim złym snem. Nie wiedząc o ryzyku amerykańskiej dublerki Susie Bannion (Dakota Johnson z uroczymi długimi włosami w cieniowanym cieniu), musi się uczyć w tym wzniosłym Instytucie, który wiele lat wcześniej założył Helena Markos. Jej lądowanie zgadza się z zniknięciem jednego z adeptów. Szokujące jest to, że 100% personelu szkolenia żeńskiego nie wydaje się szczególnie zaintrygowane szukaniem. W tym czasie specjalistka zaginionej młodej damy, starszego Józefa Klemperera, dręczona jest wspomnieniami małżonka, który zginął w czasie II wojny światowej. Te dwa struny zostaną obcięte w ultrabrutalnym, dziwacznym końcu.

Co zawiera ten film? Aktywistki wyzwolenie kobiet, rodzicielstwo i opowieść o pobudzeniu seksualnym mieszają się z krwawiącym bałaganem. Kontemplacje dotyczące zapisu i wykonania przez twórcę i rzemieślnika poprzez rozległe litery S sąsiadują ze zdjęciami z filmu klasy B. Z drugiej strony problemy legislacyjne i proces myślenia wzbudzonych grzechów z przeszłości wydają się być niemal tak samo istotne, jak poszukiwanie odpowiedzi na pytanie, dlaczego jedna z postaci na ekranie przyjmuje dwojaką pracę na ekranie, której wolałbym nie przyznawać się fortuna. Szeroka uczona i aktualna podstawa „Suspirii” pobudza szacunek, a tymczasem sprawia, że ​​jest to nieporządna praca. Szczególnie, że Guadagnino i Kajganich kładą stan umysłu na racjonalne uzasadnienie okoliczności, a następnie obserwator zatoczył się po stosie rozproszonych przeszkód budowlanych po seansie. Podobnie, poza tymi poza zasięgiem wzroku, Madame Blanc i Klemperer, trudno odkryć fascynujące, szczerze złożone postaci. Fascynujące jest to, że porównywalne zarzuty dotyczące sprzężenia zwrotnego zostały wykonane przez Argento, który był zdecydowanie lepszą kosmetyczką niż gawędziarzem i analitykiem.

Jak wskazuje Małgorzata Steciak, Guadagnino powinno być traktowane jako gehenna, rodzaj opiatowej podróży. To jest solidny doradca. Zasługuje na poddanie się mrocznemu urokowi obrazów i dźwięków: hipnotyzujący ruch, niepokojące i przerażające sny o odważnej kobiecie, groźnym klimacie Berlina z „Własności” Żuławskiego.
źródlo: naekranie.pl, filmweb.pl

reżyseria:

Luca Guadagnino

scenariusz:

David Kajganich

gatunek:

Horror

produkcja:

USA Włochy

premiera: 2 listopada 2018 (Polska) 1 września 2018 (świat)
nagrody: 1 nominacja

Zwiastun:
https://www.youtube.com/watch?v=BY6QKRl56Ok

Array
No links available
No downloads available

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Related movies